Dagens namnsdagsbarn

Har du kollat almenackan idag? Då vet du så klart att det är miiiin namnsdag idag! Alla som heter Malin är ju "Nobelbarn" så det borde ju inte vara så svårt att minnas för de som saknar almencka heller! :P För att det är Nobeldagen den 10:e december har väl alla koll på? Eller så är det bara vi som har namnsdag och gamla människor som har koll...

Hur det nu än ligger till så har jag iaf fått fin fina presenter dagen till ära. Blommor, choklad och lotter! Inte för att jag vann något på Trissen men ändå.






I övrigt har dagen spenderats på att plugga, plugga och plugga. Och sen plugga lite till. Har iaf kommit en bit på uppsatsen nu så hoppet om en ledig jul lever än! Det gör förresten min förkylning också, men den har äntligen börjat ge med sig under dagen. Så här snöigt och fint var det när jag kom hem iaf, det blir man också glad av :)






Nu ska det ätas mumsig kycklingwok.

P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0