Duktig :)

Då har man varit duktig och lyckats genomföra ett pilatespass innan klockan ens är 12! Det är verkligen en himla bra träning, och himla kul även om man känner sig rätt fjantig när man rullar runt på en stor gummiboll och försöker hålla balansen med de få magmuskler man har haha. Och innan dessa akrobatkonster genomfördes hann jag t.o.m att städa lite!

Planen för dagen innefattade även att man skulle försöka vara ännu duktigare och hinna med att plugga en del. Men jag vet inte riktigt hur det går med det. Nu måste man ju änna ta en dusch. Äta lite. Och sen kommer mamma och hämtar kl 13 för en sväng till Ljungskile. Där finns nämligen en av de absolut bästa och mysigaste små butikerna med inredning och prydnadssaker uppe på ett litet berg. Det är väldigt gammaldags, där luktar gott och man kan ta en fika men utsikt över hela Ljungskile. Vi hoppas att vi ska kunna fynda lite julsaker eller kanske några sista julklappar.

Så vi får väl se vad som händer. Det blir åtminstone en lugn fredag eftersom jag jobbar hela helgen. Kom gärna och hälsa på mig på Maxi! Fördelen med mitt jobb är att det ingår i arbetsuppgifterna att vara trevlig mot kunder ;)

P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0