Fyndat roliga saker

Så, nu har man kommit hem efter Ljungskile och en sväng på stan. Hittade faktiskt en del roliga saker. Ateljé Kärrestegens Gård heter stället visst. Det är samma ägare som till Änglabutiken i Gamla Stan i Stockholm, om du någonsin varit i den så förstår du nog att det här stället är värt ett besök! Och om du inte varit det så rekomenderar jag ett besök om möjlighet ges till båda två!

Jag köpte:



En skitkul mjölk/gräddkanna. Mjölken kommer ur näbben på den :D



En supersöt Bukowski-nalle/nyckelring...



Ett par söta tavlor i plåt med änglar på...



Pasta i rolig form med en massa färger som ser ut mer som en påse godis

Förutom detta hittade jag även lösthé med smak av varm choklad & grädde. Hoppas det är lika gott som det låter! Efter besöket har jag hunnit fixa en del inför morgondagens julmys-kväll här hemma också. Det har löst sig med pepparkaksformar också, Rebecca ska låna sin mammas. Tur att mammor finns!

Kom på att jag har en flaska vin i kylen... Kanske man skulle ta sig ett glas? Om jag inte hinner somna innan jag orkar vills säga, är supertrött nu. Och nåt pluggande blev aldrig av idag... Men, men. Hela helgen ska det jobabs och en ledig dag i veckan förtjänar jag väl?

P&K

Kommentarer
Postat av: Marika

hej gumman! jag har varitinne och läst men jag är lite dålig på att skriva hihi ja ska försöka skärpa mig! ja nu börjar julstämmningen komma:-D jasså de blir jul mys imorgon:-D kul:-D puss

2008-12-12 @ 20:47:25
URL: http://marikablom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0