Lugnet efter stormen

Gud vad skönt att allt julstökande är så gott som över nu! Har bara slappat hela dagen, suttit framför TV:n och sytt om klänningen jag köpte igår lite bara... Men that's it! Slappa är nog det bästa som finns, speciellt så här dagen före dopparedagen. Allt är så fridfullt då. Hade egentligen försökt träna idag, men jag la ner det projektet. Orka... Nää, inte idag...

Synd bara att snön lyser med sin frånvaro, vädret känns mer som vår än som vinter. Hörde på vädret igår någonting om att temperaturen ligger 6-7 grader över det normala här i Västra Götaland... Shit, lite läskigt faktiskt. Men jag förnekar, förnekar, förnekar. För jag mår inget bra av att tänka på att jorden är på väg att gå under!

Jaa... Annars står klapparna inslagna i två fulla papperskassar redo att bäras iväg med. En ska hem till moster och min familj imorrn, den andra tar tåget till familjen Kabagambe i Västerås. Morbror har kommit från Karlskrona för att fira jul med familjen. Snart ska vi hem till mamma och göra skinkan och klä granen. Och så var det jul igen!

P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0