Märkesshopping i Vingåker

Puuh... Nu är man äntligen hemma efter en tuff dags shopping :P Det var dock segt att komma upp på morgonen vid 8 eftersom man blev uppe sent med ena svägerskan och en BiB med rödvin... Vi kom iaf iväg vid 9 som planerat. Sen gick allt INTE enligt planerna. J*vla skitvägbeskrivningen som vi skrev ut från Eniro stämde inte alls efter halva vägen. Istället för att hitta skylten mot Norrköping och sen svänga hamnade vi på E20 mot Stockholm och kunde inte byta håll förrens vi kom till Strängnäs... Till slut, efter 2½ timme, kom vi äntligen framme i Vingåker. En resa som skulle ha tagit ungefär 1½... Väl i Vingåker hittade vi den mest korkade informationstavlan i Sverige (HOPPAS jag iaf)... Den talade snällt om var vägen vi skulle var, dock inte var på kartan man befann sig. Jaja, vi hittade åtminstone fram till sist. Och tack vare att Ronah hade enmans-party i baksätet typ hela vägen var det rätt kul ändå.

Jag lämnade stället helnöjd. Kom därifrån med två jättefina toppar från Tiger, nytt underklädessätt från Salming och en tröja från Puma. Och hade bara gjort av med 800 kr :) Ronnie gjorde ändå dagens absoluta fynd. Tre par jeans och en jacka, allt från Tiger, för sammanlagt 700 (!) kr. Jättesnygga! Får lägga upp bilder sen när jag kommer hem och kan plugga kameran till datorn igen.

kontaktbild


Så mellandagsrean... Känn dig brädad!!! Mohaha! Från och med i år skiter jag blankt i det. Outletshopping äger! Nästa år får jag övertala svärfamiljen att åka till den i Barkaby. Det blir nog inte så svårt, de hade minst lika kul som jag.

P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0