Nybörjare på Pilates

Jaha, då har man provat på Pilates på egen hand för första gången. Ni vet den där tränings-flugan bland Hollywood kändisar som man ska få en sååå fin kropp av? :P Efter passet känner jag att jag nog faktiskt kan tro på åtminstone att det är bra för en, man blir nog rätt vig. Man lär sig att andas rätt också, så man slappnar av på ett annat sätt även om man tränar tyckte jag. Efter 45 minuter provade jag en övning som jag inte trodde min kropp var kapabel till att lyckas med, men jag försökte och gissa vad?! Det gick :)





Bollen och mattan. Och övningen som förvisso gav mig en aningens värk i ryggen efteråt men som JAG KLARADE :D

P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0