På praktiken

Jaha... Nu sitter man på sitt lilla rum på praktikplatsen i Örgryte. Intervjun som vi skulle gjort kl. 9 blev det inget av med. Någon hade visst missförstått något för hon vi skulle prata med satt i handledning. Så nu ska jag och Parasto ägna större delen av dagen åt att skriva på B-uppsatsen. Hoppas verkligen vi hinner klart till nästa fredag så vi kan få lite jullov! I övrigt är man ju igång året om när man pluggar på Universitet eftersom man måste jobba hela sommaren för att överleva ekonomiskt... Så vi behöver det.

Hoppas det blir lite ordning med allt imorrn iaf... Så att jag får använda min lilla rosa MP3 med glitterdekoration, för det blev jag nog mest besviken på när det inte blev av idag :D

P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0