Planering för lördags-jul-myset

Nu har jag precis varit på Hemköp och inhandlat pepparkaksdeg till jul-pyssel-myset som jag ska ha med mina vänner här hemma efter jobbet på lördag. Antagligen hamnar väl fantasin på utformandet av dem på samma nivå som förra året samma sak anordnades. Då blev det allt från björnar som parade sig till pepparkaksgummor med bröstvårtor av kristyr.

Men vad fan, man får unna sig. Jag är faktiskt glad att jag har det mesta av mitt barnasinne kvar, och att jag kan plocka fram det när jag känner för det. Världen är nog allvarlig och "vuxen" ändå, ibland måste man få släppa loss lite, ha kul och bara skita i vilket. Och jag är glad att jag har vänner som är likadana!

P&K

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Låter så kul... önskar jag kunde vara med... ibland....pusss

2008-12-08 @ 20:52:14
URL: http://jennifa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0