Stressad!

Varför ger man sig ens in på en så dum idé att tillverka en födelsedagspresent själv till någon?? Speciellt när denne någon alltid kommer hem tidigare än planerat... Jag hinner inte, gaaaah! Och imorrn blir det kalas. Gissa vem som får gå och handla allt som behövs då?! Och så har vi problemet med att vi bara har 4 stolar och får 6 besökare. Problem, problem, problem....

Lussebullar ska bakas också. Och träningspass hinnas med. Att man sedan lever på en nästan helt flytande kost just nu för att magen krånglar gör ju inte saken lättare! Jag blir så lättirriterad när jag inte får äta som vanligt.

Och mitt upp i detta, med en för tillfället jättesjuk "arbetskompis", ska man hinna förbereda 6 st intervjuer till nästa vecka och försöka ha en B-UPPSATS klar till den 19:e december...

P&K




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0