Det var det

Så, nu har vi gjort vad vi kan för idag! SVärmor sa att vi inte ska oroa oss, att hon är i goda händer. Och för att berätta om lite trevligare saker... Idag när Ronnie kom hem fick jag en present :) Ett par jättesöta örhängen som ser ut som en par ljusrosa änglar. Han sa att han såg dem och tänkte på mig. Han e så söt att man får hål i tänderna :D Och så var det väl att de var rosa också. Det är lustigt, nästan hela mitt liv har jag haaaatat rosa, men inte nu längre. Saker ändras antar jag... Och tur är väl det.

P & K


Kommentarer
Postat av: Tim

Vilken karl, han får lära mig ett och annat ;p

2008-12-01 @ 20:43:33
URL: http://snartentim.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0