På tal om snö

På tal om årets första snö så kom jag på att jag ju måste berätta om den årliga tävlingen mellan min absolut "äldsta" vän (alltså den person som jag känt längre än någon annan, sedan ca 1 års ålder). Hon bor nämligen i sydliga Ronneby och jag bor nära västkusten, i Trollhättan. Under vissa år har vi till och med befunnit oss i samma stad när första snön har trillat från himlen och detta har alltid firats med flera timmar av pulkaåkande. Tro inte att det var något som hände när vi var barn, sist det inträffade var nämligen under mitt sista år på gymnasiet.

Men för att komma till sak... JAG VANN(!) i år :D Snön har fortfarande inte kommit i Ronneby! Mohahaha






Hetingar ;P Jag och min BFF från Ronneby. Love u, with all my heart, for eternity and beyond!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0