4 långa år

Idag har jag och min älskade varit tillsammans i 4 år... Helt sjukt. Tiden går så fort. Sitter och letar efter den låt som en gång i tiden, då vi fortfarande bodde 36 mil ifrån varandra, var vår låt. Men jag kan inte hitta den :´( Vi brukade lyssna på den när vi skulle säga godnatt över telefonen på kvällarna samtidigt som vi tittade på vår stjärna, mittersta stjärnan i Orions bälte. Bara för att veta att vi liksom tittade på samma sak även om vi inte var tillsammans... Naaa... Nyförälske är verkligen fint.

Hittade iaf texten till den, om än utan refräng och omgjord för att sjungas till en kille. Men det får duga så länge. Ska sätta mig och kolla igenom alla brända skivor vi har hemma nu *pust* Men vad gör man inte för den man älskar? Vet att jag hade den på en skiva men har för mig att den gick sönder eller kom bort... Önska mig lycka till!

Det finns en tjej här i världen som betyder allt för mig,
Du är min bästa grej
Eey jag älskar Dig!
Jag tänker på Dig nu och undrar var Du är och vad Du gör.
Du har sagt du älskar mig
och detta blir mitt svar Du hör
Jag vill göra Dig glad för jag älskar se Dig skratta.
Sen vad som än händer vill jag vara med Dig, fatta!
Du är inte här nu men Du lever i min hjärna
Jag tittar upp i natten och jag ser Dig i en stjärna
Det är som om jag inte pratat med Dig på år och dar
Jag hoppas resten av mitt liv jag dig har kvar
En tjej som jag kan va mig själv med och mycket mer
Våra liv är softa, jag tycker faktiskt det!
För vi har något tillsammans, vänskap och kärlek
Jag väntar på Dig här
Snälla, kom hit nu! Ärligt!
Jag vill ha Dig här men den som väntar på nåt gott
väntar aldrig för länge
Jag vill känna på Din kropp!
Hur fan ska jag förklara!
Hoppas Du på detta lyssnar
Om Du hade varit här skulle jag Dina läppar kyssa

Eeh vad kan jag mer begära än att ha Dig i mitt liv?
Ingen kan oss få sära, kärleken kommer låt den ta sin tid

Jag finns i himlen, vad gör Du då på Jorden?
Jag vill berätta hur jag känner för jag bär på orden
Kanske är jag stark, men framför Dig är jag svag
Vill höra Dig säga att Du älskar mig, ett bra svar
Tillsammans lever vi, du och jag varje dag!
Du är min lilla älskling och jag visar det för Dig!
Allt tar sin tid
Det som bygger på kärleken är vår vänskap
Du är den perfekta killen, bästa man kan tänka sig
Om du var här nu skulle jag ge Dig en röd ros
för jag känner fett med kärlek i en hög dos
Jag lever här och nu
för det var Du som gav mig skäl
Jag hoppas att Du fattar hur det skär
att inte ha Dig här
Fråga mig vad Du vill
för jag ska ge Dig ärliga svar
Du är min prinsessa, den allra finaste jag har
Jag har gjort många fel men alla testar
Vi är menade för varandra
det måste vara en högre kraft som håller ihop oss
Du är den bäste
Du har en egendomlig karaktär
Du har en egen stil och spelar inget
utan bara är
Svara mig när Du hör det här
jag hoppas att Du känner som jag
Jag älskar Dig och vill bara ha Dig här i mina armar
Förstår Du vad jag säger?
Du är speciell och inte alls som andra tjejer
Du är inte här för stunden
därför kan jag bara drömma
Du är och förblir, Du kommer alltid vara
min bäste.




Nåt i den stilen men helt rätt är det inte... Saker verkar vara lite i fel ordning...


P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0