Tvångs-utgång

Snark... Imorrn ska man ta tåget kl. 10.08 hem till Trollhättan och ändå ska man tydligen gå ut idag... Jag orkar verkligen inte men Ronah, Susan, Ronnie och Fredrik insisterar på att de ska supa ner mig så att jag ändrar mig. Tyvärr måste jag erkänna att jag är rätt lättövertalad efter ett par glas, så jag räknar inte med mer än ett par timmars sömn inatt.

Innan dess ska vi iaf kolla på Mamma Mia The Movie,ännu en humörhöjare som riskerar att leda till större lust att gå ut. Jag borde verkligen inte... Tänk om jag missar tåget? Well, well... Får väl ställa alla klockor man hittar i huset och hoppas på det bästa. Eller försöka övertala alla att stanna hemma. Men argument som "men jag kommer inte in där det är 23-års gräns" eller "Vi kommer inte in på de roliga ställena" funkar inte för mina svägerskor känner allt och alla. De har typ jobbat på 95% av ställena också. Orka sminka mig och välja kläder. Killarna säger att jag är så fin ändå... J*vla lögnare! :P

P&K

Kommentarer
Postat av: Tim

Jag saknar dig...

2009-01-03 @ 15:52:10
URL: http://snartentim.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0