Färdigjobbat!

Idag har jag jobbat min sista dag för ett tag framöver. Är ledig 1½ vecka nu =) På onsdag bär det av till Ronneby och där stannar jag till söndagen. Och Ronnie kommer ner när han jobbat klart på fredagen. Sen jobbar jag två dagar, och sen blir det 5 dagar i Holland för att träffa Rebecca och fira födelsedag =) Ser verkligen fram emot att träffa min älskade Ewe och min gull-Becca! Och allt kul vi ska hitta på! Glassiären i Karlskrona för en jumboglass, en tur ut i skärgården om vädret tillåter, träffa alla andra gamla vänner nere i Ronneby, gå på bassarer, se Rebeccas hus, besöka coffeeshops och Red Light District i Holland :D

Aaaahhh....

Countdown... 6 dagar kvar till Ronneby... 13 dagar kvar till Holland...

P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0