Hemma från Ronneby

Ja, nu har man spenderat ett par underbara dagar i Ronneby. Utan dator! Min kära Ewe har nämligen inga sådana nymodigheter hemma :P Och jag har väl inte riktigt tid att sitta här och skriva en massa nu heller... Klockan är sent och dagen har varit lång. Kom inte hem förrens kl 23 igår, jobbade 9-18 idag och sen var det kalas för mig hos mamma kl 19 eftersom vi inte är hemma när jag fyller. Och imorrn ska jag upp tidigt och plugga för att sedan jobba och efter det packa inför Hollandsresan... Yber-fullt-upp!! Vad jag hittade på i Ronneby med omnejd får helt enkelt bilderna berätta! För jag vill ändå att alla mina bejbs ska kunna se vad jag har för mig nu när man inte ses/har setts på länge!

TORSDAG




Räkfrossa på Jekyll&Hyde. Sjukt mycket mat och sjukt jävla gott! Plus en massa öl på maten :D

FREDAG


EN (!) kula glass på Glassiären i Karlskrona. Med kanelbullesmak :D Deras glassar är helt enorma! Tänk er TRE kulor!!



Fastnade bakom ett hölass på vagen hem... Sånt händer aldrig hemma! haha



Vi hittade ascoola brillor på Östersjöfestivalen i Karlshamn samma kväll, ser ut som man klistrat på dem efteråt eller hur?!



Jag och Ewe var de enda som var tuffa nog att åka den stora, farliga karusellen "Space M"

LÖRDAG


Det blev en tur till Kallinge där vi fick träffa Luckys farligt söta, 3 år yngre bror Ture



Kärlek <3



Det blev sen en tur hem till familjen Olsen och den blivande mamman :)



På kvällen släppte alla tjejorna, minus Cisse, loss hemma hos Sanna...



... Och kunde inte motstå att visa våra sanna jag :D

Saknar er redan mina Ronnnebyflickor!!

Det var den veckan/helgen!

P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0