Bra början

En toppenbörjan på sommarlovet idag :) Fick äntligen sova lugnt och länge en hel natt inatt, verkar som om stressen efter tentan äntligen börjat släppa. Finally! Och när jag vaknade bestämde jag mig för att jag bara skulle ägna dagen åt att vara glad över livet. Flummigt? Ja. Men jag tror det är ganska nyttigt att försöka känna så iaf.

Det hanns med en långpromenad också, och ett besök på Din sko för att lämna in mina nya skor som tappade ena klacken efter första användandet i fredags... Som tur var jobbar en gammal klasskompis där så det var bara att lämna dem till skomakaren och få nya klackar på deras bekostnad :)

Tjaa... Det var väl ungefär det... Nu sitter jag och väntar på att Yetis ska komma och hälsa på. Honom har man inte sett mycket på senare tid så det ska bli kul!

P&K

Kommentarer
Postat av: CaTTis

Haha, ja man försöker komma igång nu under sommarlovet..=P Sen får vi se hur länge de håller... men jag tänkte att skriver jag de på bloggen, så är många vittnen och jag får lite mer motivation! Kram

2009-06-08 @ 22:35:13
URL: http://cataztrof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0