Happiness is here!

Jag är så jävla lycklig att jag tror jag spricker! Äntligen är jag klar med texten till min tenta som gjort mitt liv till vad som bäst beskrivs som ett helvete den senaste månaden :) Har bara kvar att korrekturläsa den nu!

Detta har firats med att laga mat, tvätta, bädda rent och städa lite haha Ja, det låter väl knäppt, men efter den här månaden är sådana sysslor rena lyxen att ha tid att ägna sig åt. Och så har jag jagat fimpar över hela balkongen... Jävlar vad det har blåst idag och vinden bestämde sig naturligtvis för att rycka upp alla fimpar ur mitt askfat och sprida ut dem överallt. Ja, ja, jag antar att man lite får skylla sig själv som röker.

Har ni hört förresten att det pratas om att förbjuda rökning utomhus? Sjukt om du frågar mig. I sånna fall kan de väl lika gärna göra försäljning av cigaretter olagligt? Eller instifta ombligatoriska beteendekurser för rökare om det nu är ett så stort problem att de bolmar icke-rökare i ansiktet? Har man lite hyfs och inte röker var som helst, hur som helst är det väl inga problem? Eller är det bara att icke-rökarna vill känna sig överlägsna genom att trycka ner rökare så långt att de är olagliga?

Vi får väl se hur det går! Jag bryr mig inte, jag är bara så glaaaaad :)

P&K

Kommentarer
Postat av: CaTTis

Härligt att vara klar! =)

2009-06-03 @ 00:28:22
URL: http://cataztrof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0