Helt sluuut!

Vaknade vid 8 imorses av att hurtbullen Emmy redan var vaken och sminkade sig. Insåg ganska snabbt att jag fortfarande var full efter utekvällen med klassen igår. Men det var ett tåg att hinna med hem och bara att resa sig från den sköna sängen hemma hos Tim... Sen jag kom hem har jag mer eller mindre sovit i omgångar, har varit helt slut eftersom jag satt uppe till tidigt imorses och väntade på att Emmy skulle komma hem för att jag var så röksugen men inte kunde hitta mina cigg... (Btw, jag hittade dem i jackfickan i eftermiddags... Suck på mig!)

Vid 6-tiden ringde Jessica och undrade om hon och Sara kunde kika förbi. Supersötnosarna dök upp två timmar senare med en stor blombukett, gul-blå nationaldagen till ära, för att gratta mig för att jag blivit klar med tentan. De var också noga med att tala om att jag förtjänade det så som de sett att jag slitit. Kan man önska sig finare vänner? Jag har svårt att tro det!

Sen blev det fotboll, Sverige-Danmark matchen alla svenskar nog helst slipper prata om... Men vi tröstade oss med min goa nationaldagspaj, päron & valnöt :) (Har haft det som tradition nu senaste 3 åren att baka en lyxig paj på nationaldagen för att fira när vi hade insett att vi ville göra det till en stor grej men inte riktigt visste hur.) Det blev väldigt uppskattat och givetvis vrålade vi nationalsången också!

Nu har Sara och Jessica precis åkt hem och jag ska snart hoppa i säng... Och sova hela morgondagen tror jag...





 

   
Glada pajätare :D


P&K

Kommentarer
Postat av: CaTTis

Ja, fy fan för Sverige matchen!

2009-06-07 @ 19:18:59
URL: http://cataztrof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0