Ps.

Det glömde jag ju säga! Vi har funnit det 5:e varningstecket av åldrande!

Varningstecken 5: När man dricker så väljer man att ta det lite lugnare, kanske helt skippa den där sista ölen, men motiveringen att "det är ju faktiskt en dag imorgon också".

Det är ju rätt skrämmande egentligen, men samtidigt... När man blir äldre så blir nog livet mer bekvämt. Man vet vad man vill göra, och gör det förhoppningsvis. Man har sitt liv och slipper oroa sig så mycket för morgondagen. Om man kommit dit man vill vill säga. Men som jag sa till Jessica, vi är för envisa för att inte lyckas. Det är bara att inte ge sig!!

P&K

Kommentarer
Postat av: Mazze

Så, nu har jag rättat till det där "en malin", blev visst lite fel. kul att du tog upp det där med" det är en dag imoron", det är ett så bra motto när man dricker tycker jag....hehe, ses snart igen?

2009-06-07 @ 16:20:46
URL: http://mazzez.blogg.se/
Postat av: Mazze

Ja det r klart du ska vara med och skjuta, men jag ska varna dig, det kan häna att jag skjuter lite på dig också, inte bara på burkarna. CYKLA TILL TROLLHÄTTAN, antingen åste han skojat eller varit full eller bara inte i sina sinnes fulla bruk förr jag ska fan inte cykla till trollhättan, är ju åtta mil. kanske man kan ta det som en promenad på flera dagar, men jag cyklar inte på min rangliga cykel dit. På midsommar åker ajg ner till Ängelholm, Tim ska nmligen jobba både då och dagen efter, men vi snackade om att fira lite någon dag innan kanske. bara lite sill ochpotatis och gäddfil typ så det hade ju varit kul att göra ihop. vi kan ju börja cykla nu så är vi upe lagom till midsommar annars hehe. ha det s bra...

2009-06-08 @ 08:32:12
URL: http://mazzez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0