Undvikit tracket

Såg precis när jag satt och kikade på lokaltidningens sida att FCT förlorat mot Ängeholm... Trodde att min kära vän Tim som är hemmahörande där och allmänt sportintresserad skulle haft koll på detta före mig och trackat mig vid det här laget... Men hittills har jag klarat mig.

Vi som ursprungligen kommer från olika landskap i södra Sverige, i det här fallet Skåne och Blekinge, är lite tävlingsinriktade mot varandra även om vi inte bor kvar där vi föddes (iaf i min värld) om någon undrade över detta fenomen :P

Sen har jag ju på senare tid insett att jag är mer skånska än blekingefröken eftersom jag har två "grandparents" från skåne, en från Småland och en från Blekinge. Men skit samma. Jag är född där och det är där mitt hjärta finns :)







P&K

Kommentarer
Postat av: Mazze

Nu jäklar kommer du inte undan längre. HAHAHAHA. ÄNGELHOLM är bäst. Dem vann säkert med stora siffror också. Go ÄFF och Rögle och IBCEngelholm och EVS och alla andra lag från Ängelholm

2009-06-10 @ 11:34:57
URL: http://mazzez.blogg.se/
Postat av: Tim

Haha! Jag såg det på tv och flinade gott för mig själv. Hade tänkt messa dig, men nåt kom i vägen, minns inte vad. Men värmde extra gott i hjärtat iaf att se att Ängelholm vann mot just Trollhättan :p

2009-06-10 @ 11:54:29
URL: http://snartentim.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0