Vänner-frågor

Om det var någon som undrade... Ja, jag har vänt på dygnet... Och JA, jag har tråkigt!! Snodde detta från Tims blogg...

 

 

 

 

Namn: Malin Sofie Henriksson
Bor i: Trollhättan
Singel?: Sambo sedan juni -05
Telefon: En nokia. Och hemtelefon
Födelsedag: 23 juli

Stjärntecken: Lejon
Hårfärg: Råttfärgat, men det färgas i mahogny just nu
Ögonfärg: Blå/grå/gröna, skiftar med ljus och humör
Familj: Mamma Lena, styvpappa Bengt, sambon Ronnie och min katt Lucky

Den vanligaste kommentaren om/till mig: "Gud, vad du är gullig" (Oftast i samband med att jag säger något korkat, men åndå)
Folk brukar tro att jag: är en riktig pluggis. HA. HA.

Mina intressen: Sova, shoppa, umgås med vänner och familj
Favoritmat: Mammas thaikyckling
Favoritidrott: Måste man ha en sån?

Den bästa boken jag läst: "Tvärkulturella möten" Studielitteratur som sätter ord på väldigt viktiga saker.
Husdjur: Katten Lucky, och snart kommer en liten kise till
Min bästa vän: Min kära mor, min sambo Ronnie, Ewe och Tim

Favoritsång: "I'll be missing you" och "Satisfy you"
Favoritämne: Vaddå? I skolan? Juridik tror jag isf.
Favoritprogram på TV: SATC, DH, Grey's Anatomy, Vänner, Family guy och Simpsons.
Jag tycker om: Romantik, ärlighet, nya kulturer och trygghet m.m.
Jag avskyr: Rasism, trångsynthet, svek,  lögner, feghet m.m.
Favoritprinsessa: Rapunzel, det håret kan man inte annat än avguda!
Jag vill bli: Lycklig
Favoritfilm: Baby Boy

Om 10 år är jag: Gift, mor och anställd. Om jag får som jag vill.
Jag skulle helst vilja bo: Nära havet
Om jag fick välja föräldrar skulle jag ha valt: Mamma och Bengt
Därför att: De är villiga att ge allt för att jag ska ha det bästa
Mest i hela världen önskar jag mig: Att jag och mina nära och kära får leva tillsammans, lyckliga och friska resten av livet

Jag skulle helst hamna på en öde Ö tillsammans med:
Får hålla med Tim här, Carlsbergs rescue team.
Och allra minst tillsammans med: En tenta och inga böcker!
Jag skulle aldrig säga nej till: Betald ledighet resten av livet
Jag vill träffa: Tupac, även om han nog inte var överförtjust i vita satte han igång nåt, Och stod för vad han trodde på
I högklackat går jag: Som någon som fått nåt där man inte borde fått det

Favoritfettbildande käk:
Ronnebykekabens kebabtallrik
Film jag gillar trots att den egentligen är rätt kass: Tittar så sällan på film... Men det är nog egentligen min favvofilm
CD:n jag aldrig kommer sluta lyssna på: ABBA Gold
Favoritglass: Ben & Jerry’s cookie dough
Min favoritdag: Söndagar. Obligatorisk lyx-brunch och alla favvoserier med min älskling

Kom till mig om du behöver hjälp med: Allt som har med kreativitet att göra. Jag älskar att skapa, så länge det inte måste vara logiskt.
Ett ordspråk som är bra att tänka på:  "Om du har ett problem du vet att du kan lösa, varför oroa sig? Om du har ett problem som du vet att du inte kan göra något åt, varför oroar du dig då?"

Hoppas du fått svar på de frågor du haft om mig innan. Om du haft några vill säga :P

P&K

Kommentarer
Postat av: Tim

Okej, för det första: Shopping borde komma FÖRE sova å¨intressen :p Och för detr andra: har Ronnie verkligen gått med på kattillökning? ;)

Puss

2009-06-12 @ 17:16:57
URL: http://snartentim.wordpress.com
Postat av: Rebecca

Ska ni skaffa en till kisse nu???????

2009-06-24 @ 14:35:41
URL: http://becson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0