3 timmar och 14 portioner mat senare

Fast riktigt så lång tid tog det ju inte. Självklart blev det paus för DH. Och så fick jag skicka Ronnie till affären för jag märkte att jag visst inte hade allt hemma till det jag skulle laga hihi Men nu är det klart, mat för en hel armé. En stor kycklingpaj och en lasagne! Nu slipper jag tänkta på matlagningen på ett tag och blir jag sugen på nåt annat får jag sätta älsklingen på det.

Fan, va udda tider man har för att laga mat egentligen... Men det finns inget bättre i tentatider för att slappna av på kvällen efter en dag av att försöka mosa in kopiösa mängder fakta på ett begränsat hjärnutrymme :P

Saknar faktiskt lite min och Ronnies matlagningsdagar... Vi brukade ta en söndag emellanåt och laga typ 5-6 olika maträtter för att fylla på förråden, och allt skedde till dans till ABBA's golden hits skiva. Fan vilka nördar vi är! haha Men det är riktigt skönt att veta att man kan vara den man verkligen är med den man älskar. Och att den personen också är ens bästa vän, någon man kan goofa loss med ibland.



Fulfest hos Katrine -07

Shit vad vi såg ut :D

P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0