Fredagsmys

Blev upp lika tidigt idag som igår, Och ingen TTELA (morgontidningen) idag heller... Trodde vi skulle ha samma tur som vanligt fast den inte kom i onsdags... Vi fick nämligen ett erbjudande att ha den gratis i en månad. För över ett år sedan och har fortsatt få den utan att betala sen dess :D Några gånger har den inte kommit men det har alltid varit tillfälligt tills nu, för nu har vi inte fått den sen i tisdags :( Trist, det är ungefär som att börja morgonen med det lokala skvallret när man bor i en rätt liten stad, man vet alltid nåt som tidningen inte vet om det de skrivit om! Så morgonen var sådär... Och jag var sååå trött...

Sen blev det en sväng på stan med mamsen. Efter att ha inhandlat ett linne och ett par supernajsiga skor. Det är det enda paret strapi-sandals jag provat hittills där min störda lilltå inte petar ut genom ett av hålen på sidan! Så jag köpte dem på en gång... Störda minitå haha Sen blev det fika på Stålverket, kaffe och en helt enorm bit chokladkaka med ckokaldmousse på. Jag orkade knappt hälften, som tur var mumsade mamma i sig resterande mousse. "Det var ju det som var godast" sa hon och såg busig ut. Min sötaste mamma...

Och nu är jag så trött att jag knappt kan hålla ögonen öppna. Lite TV och mys i soffan med en skål popcorn låter underbart. Extra mysigt när regnet smattrar mot fönstrena... Och jag är sååå lycklig att jag inte behöber plugga mer idag!!!


 

P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0