I en transkilles kläder

Ja, bokstavligt talat faktiskt. Om det var någon som inte visste det så är en av mina närmaste vänner just nu inne i processen att byta kön. Jag har själv lärt mig mycket väldigt mycket under den här tiden, bl.a att transkillar ("före detta" tjejer alltså) använder något som heter binder för att hålla in "knölarna som hoppar runt på bröstkorgen" som Tim själv uttryckte det. En binder är ungefär som en supertajt sportbehå som används för att platta in brösten på de transkillar som ännu inte fått dem bortopererade. Eftersom den är så tajt har jag alltid misstänkt att det måste vara ganska smärtsamt att använda den, brösten är ändå bland det känsligaste man har och dessutom har jag sett märkena den lämnar efter sig. Så idag bestämde jag mig för att själv testa. Om inte annat så för att få en bättre inblick i vad min vän går igenom dagligen. Det blev faktiskt rätt platt. Har en större byst än honom (ja, för alla er oinsatta så är det faktiskt en HAN även om den biologiska kroppen säger något annat) så jag var lite tveksam om det skulle ge nån effekt. Se själv





Ha i minne att jag vanligtvis har en D-kupa...

P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0