Oboy, vilket vackert väder!

Idag gick jag upp med tuppen och Ronnie igen. Och skönt var det för jag lyckades läsa 2 böcker innan kl var 12. Ett jävla tjat om dessa förbannade böcker, men nu är det snart över med den biten av tentan iaf. 3 böcker kvar! wohoo!

Det blev faktiskt lunch och en lång cykeltur med mamsen idag också. Räkmacka på Slusscaféet och en mils trampande :) Såå skönt att få lite frisk luft!

Nu är det förresten bestämt att jag ska jobba lite i sommar ändå. Kom på att det kanske inte är så kul att bara gå hemma när alla andra jobbar ändå. Men det blir åtminstone 4 veckor helt ledigt och tydligen inga helger och kvällar, så toppen! Och så har jag satt upp mig på att jobba ideelt på Kattslussen. Och så ska jag åka till Holland och hälsa på Rebecca en ons-sön i juli. Och så måste jag hinna med att åka till Ronneby. Lugn sommar va?! Jag är allt bra på att planera, men att följa planerna... Njaaa....






P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0