Sommarjobb trots allt?

Hade änna helt ställt in mig på en sommar utan jobb nu. Fick besked att jag blivit antagen till sommarkursen jag sökte härom dagen och nu är det bara CSN som ska sökas.

Men idag hade jag ett missat samtal från Vänserborg som visade sig tillhöra kommunen, ett av ställena jag sökt på och åtminstone inte hört "nej tack" från än. Försökte lura ut lite närmare vem på kommunen numret tillhörde, eller iaf om det var från vikarieförmedlingen dit jag skickade min ansökan, men utan framgång. Och inte hade de pratat in nåt meddelande på telefonsvararen  heller...

Får helt enkelt hoppas att personen provar imorrn igen, annars får jag ringa upp innan skolan och kolla vad det kan vara. Håll tummarna!

P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0