Uttråkad som få

Det blir så när kanal 6 ska envisas med att visa United-Arsenal en tid när jag vanligtvis roar mig med DH och Hell's kitchen på TV. Nu ockuperas den av min kära sambo som också har vänligheten att då och då avge tjut som skrämmer livet av både mig och katten, säkert av grannara också som han galer. Då och då börjar han glatt prata med mig om nåt som troligtvis har med fotboll att göra. Är inte säker för det blir ett sånt där "Shoooeshopping"-moment som JD i Scrubs har när han inte är intresserad av det någon säger för mig...

Så nu sitter jag här och käkar chilinötter... Kul...

Får väl hoppas att United vinner iaf, annars får man ju till råga på allt spendera resten av kvällen med en tjurig pojkvän...

P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0