Nu har det varit tyst länge igen

Ja, ja jag veeet att jag är askass på att skriva här. Men nu på sistone har det varit lite fullt upp. Ledighet som jag faktiskt inte kände för att spendera framför datorn, en vecka på Rhodos (bilder finns på "Fejjan") och nu har praktiken dragit igång den här veckan. Dessutom har jag och Ronnie idag tagit steget och blivit stolta ägare till varsitt träningskort :)

Rhodos var helt underbart, resten av ledigheten likaså. Jag gjorde verkligen ingenting mina lediga veckor och det var nog det bästa beslutet jag tagit i hela mitt liv tror jag. Att få ladda batterierna är verkligen inte att underskatta!! Fasade verkligen för ledighetens slut men nu när första veckan på praktiken är över är jag jätteglad! Supertrevligt personalgrupp, massa spännande grejer har planerats in, de verkade så glada att jag kom dit och de verkar vara det fortfarande :) Alltid ett plus.

I veckan bestämde jag och Ronnie när vi var ute på långpromenad dessutom att vi skulle börja träna ihop. Hur kul som helst! Egentligen var tanken att jag skulle börja träna på det dyra gymmet ett kvarter härifrån men eftersom han antytt att han också var lite sugen bestämde jag mig för att försöka dra med honom till ett billigare en bit bort. Och idag var vi och gymmade ihop :) Tänk vad långt man kommit på 5 år, hade hellre dött än låtit honom se mig på ett svettigt träningspass innan men vi hade skitkul! 3 dagar i veckan med gym och boxing, core och annat kul HERE WE COME! =)

P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0