Helt färdig. Slutkörd. Jättetrött!

Idag är min första helt lediga dag på hur länge som helst. Och jag känner verkligen av det. Även om man haft lediga dagar och så har man alltid haft annat att ta tag i. Just för att man haft så mycket att göra. Dessutom är det ju snart jul. Vi firar ju på två olika platser i landet, med 2 olika familjer dessutom. Idag ska  jag nog bara baka lussebullar :) Om jag känner för det. Så det så! hehe
Börjar bli lite orolig för att min mage ska göra som den brukar. Bli dålig när jag haft mycket en period och börjar varva ner. Jag har ju varit mer eller mindre dålig i ett halvår nu. Men efter sista kortisonkuren, som avslutades för 11 dagar sedan, har jag faktiskt mått rätt bra. Men det vore väl ganska typiskt om man kom in i ett skov precis lagom till jul... Näää, positiva tankar nu! Går man runt och oroar sig mår man bara dåligt av stressen det innebär...
Kom förresten in på mitt förstahandsval till vårens kurser (inkomsträddare om man inte får jobb efter examen). Så antingen 30 p religionsvetenskap i Gbg eller jobb. Min sambo har också sökt den och kommit in. Lysande :) Sällskap när man pendlar och bara ett set med dyr kurslitteratur behöver köpas isf! Men det ser faktiskt rätt ljust ut på jobbsidan just nu :) så det blir bra oavsett!
Nedräkningen till jul är i full gång. Julledigheten och hoppet om lite julefrid är min motivation just nu!
P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0