So Happy, men aj vad ont det gör!

Vet att jag inte skrivit på ett par dagar nu. Men det har egentligen inte funnits någon anledning. Min mage har varit precis den samma. Blod på morgonen. Blod på förmiddagen. Blod på eftermiddagen o.s.v. I måndags försökte jag mig på att ta en 20 minuters promenad. Det resulterade i ett akut toabesök. Som ALLt annat. KUL va?? Ingen normal 22-åring lever eller behöver planera sitt liv så här! I'm mad!!!

Men idag har magen varit ok ändå. Fått pluggat en del. Och fått veta att jag fått jobb!!! Som planeringssamordnare! Fancy värre ;) Ska bli så sjukt kul att börja på måndag! Håll alla tummar för att tarmen inte sätter stop för mina framtidsplaner nu. SNÄLLA :)

Vet ni... Att helt hemligt är jag sjukt trött på detta nu... Jag vill bara bli frisk!



P&K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0