Upp och ner i en tarmsjuks liv

Idag har varit en lugn dag, precis som en lördag sig bör. Men magen är FORTFARANDE igång. Man tycker ju att 15 piller om dagen borde göra susen ganska omedelbart, men icke... Veckohandlingen gick iaf bra. Hyfsat. Hade femkronan i högsta hugg och hela tiden koll på närmaste väg till toan vid butikens ingång. Men ändå. När vi kom hem var det såklart kronprinsessbröllopsvaka. Med chokladpudding och kaffe (i de fina kopparna) ^^ Alltid nåt positivt när man ändå sitter fast hemma, bra timing till ett TV-bröllop! Efter det fick magen rycket igen och trots att vi väntade besök så var det bara att snällt lägga sig och vila 1 timme.

Framåt kvällen bar det ut i parken utanför efter mitt beslut. Jag vågar inte vara för långt hemifrån. Men det var faktiskt riktigt trevligt! Jag, sambon och kompisens kille grillade och spelade badminton. Kom dock på att det inte är alls så hälsosamt som det påstås att röra på sig. 10 min spel och raka vägen hem för toa-besök. Men skam den som ger sig! Imorgon är en ny dag och då hoppas jag j*vlar att medicinen börjar göra lite nytta!

PS. Är faktiskt en aningens besviken på att det inte blev nåt "nu får du lov att kyssa bruden" för kronprinsessan... Pussen på kyrktrappan räknas ju nästan inte!










P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0