Uppe med tuppen

Idag vaknade man kl 06.30 och var klarvaken, fast jag inte kom i säng förrens runt kl. 01 inatt. Vet inte om det är de nya medicinerna jag började med igår som orskar den kortvariga nattsömnen eller om det helt enkelt bara är så att man inte behöver sova lika mycket när man är så inaktiv som jag är just nu p.g.a min krånglande mage. Det var iofs samma sak förra veckan när jag började med de första medicinerna. Fast då vaknade jag 04.15 pigg som en mört och utan en chans att somna om. Skönt att man slapp det igen iaf.

Skakig blir man iaf av alla dessa 15 tabletter om dagen. Något som min kära mor upprört kommenterade igår när hon kom förbi på kaffe. "Men OJ, vad du skakar!" blev kommentaren när jag skulle hälla upp kaffe till henne. Jag tycker iofs inte att det är så farligt. Stör mig mest på att jag är så trött och inte kan/orkar hitta på något om dagarna. Känns lite som att tiden rinner en ur händerna. Och jag som verkligen vill kunna ta vara på de sista veckorna nu innan min sambo åker till Afrikas mörka skogar... Vi får hoppas på att det ger med sig snart alltså...


P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0